Apr 20, 2010

Final exam dah dekat....

Assalamualaikum sume...

hai... tak lame paper final aku dah start mule 22 hb ni... tp dalam mase yang same aku msih ade project yang perlu siapkan dan report proposal yang perlu dihantar pada hari yang sme.. haish.. terkial2 aku wat sume kje.. ape2 pon setakat ni sume berjalan lancar... alhamdulillah... sume nye telah dimulakan dengan baik.. walaupon tak byk setiap satu nya dah ade progress.. dan aku masih berusaha untuk menyiapkan semuanya..

semoga semuanya berjalan lancar...


p/s: Gudluck untuk semua member2 aku disini, disana tak kre r di alam nyata ataupun di alam maya.. semoga kite semua berjaya ok!!!

4 comments:

Joe_Hans said...

Gudluck mr.pulut!!!

noor azrin said...

Trust Dreams.
Trust your heart,
and trust your story...

Anonymous said...

lame x tgk n coment blog ko
hehe

~sueanna~

luckyS said...

thanks ajeng, afzanizam, n ana..
special thanks to puan noor azrin..