Oct 24, 2009

perkembangan terbaru???

Assalamualaikum....

Sejak kebelakangan ni, mcm jadi dalam hidup aku.. sekarang adalah diantara hari2 yang sukar dalam hidup aku..

Erm.. time cm sekarang ni cepat je bad mood, letih n give up.. kdg2 rse cm tak mampu dah nak terus kan pengajian.. tp ape yang aku kne pk, aku dah byk mencipta hutang kt ptptn, bawak harapan keluarga dan harapan dri sendri jgak.. huh!!

Takpe2, i'll keep trying do the best thing for me, n for my family.. Insyaalah aku mampu bertahan dan berjaya akhirnya.. doakan aku yeh..

K r tak nak cite panjang2.. Nti sedey, n bad mood lg... No No, I can do it!! Jaiyo!!!!

2 comments:

Anonymous said...

SALAM,

Saya masih ingat awak. Student saya yang pendiam dan pemalu dalam kelas...

Semoga terus tabah dan tenang hadapi segala cabaran dalam hidup ini. Jadikan segala rintangan sebagai pembakar semangat. Tuhan tidak akan menduga hambanya melainkan mengikut kemampuan hambaNya... Yakin bahawa setiap perkara yang berlaku ada hikmah disebaliknya.

luckyS said...

terima kasih puan...

Insyaallah saya akan ingat pesanan puan tu.. jadikan ia sebagai sumber semangat saya kat cni...