Dec 20, 2009

Kursus Pengurusan Organisasi..

Assalamualaikum my friends!!!


Akhirnye beres jgak r program KPO nie.. Sedikit ringkasan tentang program ni.. peserta nye terdiri dr semua MT dripada setiap persatuan dalaman Fakulti Sains Komputer & Matematik(FSKM), UiTM Malaysia. bermula dari 9/12/2009 sehingga 13/12/2009..

Tetapi sebagai penganjur untuk program sebesar ini, semestinya kitorang(AJK termasuk r aku..) bermula lebih awal dri itu kan. cuti semester juga dikorbankan. aku ke Pusat latihan UiTM kg Gajah, perak sehari lebih awal..


Program ini adalah tanggungjawab kitorang yang terakhir sebelom melepaskan jawatan dan tanggungjawab kepada org baru.. program ni membantu meraka yang br dilantik dalam hal2 yang berkaitan dengan persatuan. kire mcm menurukan ilmu kepada org baru r..



Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar dan telah pon selesai.. kitorang telah pon meletakkan jawatan dengan cara yang paling terhormat.. ala2 mesyuarat Kabinet gitu.. hehehe..



Lastly, thanks kepada member2 yang telah celebrate my Besday mse kursus tersebut.. Happy dan terharu bangat, kenagan manis tu aku akan simpan dalam diari hidup aku(sedih r plak). lg2 mase satu dewan nyanyikan lagu Happy Besday and Allah Selamatkan Kamu untuk aku.. Thanks u all...





ok r nti aku update plak xtvt aku g PULAU PANGKOR!!!! k da... luv u all...

2 comments:

Unknown said...

mcm kenal!! la la la..

luckyS said...

mmg kenal pon...huhuhu.