Jan 5, 2010

ape yang aku rase???

Assalamualaikum...

Ermmm.... ape yeh yang aku rase??? naik sem baru ni aku rase cam pressure cikit..eh ckit ke? agak byk r.. rse cam macam2 masalah yang tgh tgu aku.. tp tu r tak boleh pk positive, cume sekarang ni, kat faculty aku tak rase seceria dulu. tp biasa r... aku ni mmg still boleh syum n ketawa wlwpon ade masalah yang cm batu besar kat bahu aku ni.. whatever lah!!!

ok r sebelom aku merapu meluahkn perasaan yang tak tenang ni, lbh bek aku wat kje ckit..

K r da....

6 comments:

Zah... said...

apa yg aku rasa skrng, sama mcm akhr sem lps....

luckyS said...

tp aku rase lg teruk dr mase tu...

Joe_Hans said...

be strong..aku paham atai xder ngan ko skg..heheehe

Pn Azrin said...

Selamat menghadapi sem baru... semoga segalanya dapat ditempuhi dengan tenang... "Sekali kita melangkah pastikan kejayaan bakal milik kita tapi sekali-sekala kena menoleh ke belakang untuk dijadikan pengajaran dan panduan dari pengalaman lepas..."

luckyS said...

terima kasih puan..

Kata2 semangat puan tu sentiasa beri inspirasi pada saya... thanks a lot..

luckyS said...

johan: xde kne mngena ngan atai... tp ok jgk klw atai ade...huhuh