Feb 11, 2010

Adakah sinar di hujung jalan....

Assalamualaikum sume...

Berat jgak post aku kali ni... aku rindu r nak tulis post-post yang gembira, menyenangkan hati.. tp... itu bukan hakikat nya... hidup aku sekang semakin berat aku rasa, seperti ada batu kat atas bahu ni.. dan batu berat batu semakin bertambah dari hari ke hari..

Siapalah aku untuk mempersoalkan semua ni kan... insan kerdil di bumi yang luas ni.. Dia lebih mengetahui semua nya... cume ape yang aku harapkan sedikit ketenangan dan bayang-bayang sinar sume aku dapat menyuntik semangat untuk aku teruskan jalanku ini..

Kata2 semangat menjadi peneman aku sekang.. tp masih belum mampu membuat kan aku bersemangat untu berjuang.. tekanan demi tekanan datang.. apa yang aku harapkan doa semua orang terutamanya family, guru2ku, rakan2 ku dan sume yang mengenaliku.. semoga doa2 kalian meringan kan bebanku...


**naota kaki: Ya Allah berikan kekuatan kepadaku, tenangkan jiwaku dan kuatkan kakiku untuk meneruskan perjalanan ini.. Moga ada sinar untuk ku di hujung sana...

No comments: