Jan 31, 2011

I'm BacK!!!

Assalamualaikum kengkawan ku...

Aku kembali lagi setelah beberapa ketika menyepi putus dari alam maya.. huh! akhirnya aku kembali.. heheh

Ape?? cerita?? erm banyak gak cerita nak kongsi tp cm dah lme tertinggal kan.. kang jadi telenovela lah plak post ni kan..

Aku cite cikit2 je lah yeh... just perkembangan terbaru aku lah kan.. ye lah aku lah.. takkkan korang plak kan.. hahahha... 1st of all, aku dah pindah umah baru dah.. (umah sewa je cha'a..) baekk.. umah sewa baru... kat KL.. dri N9 merantau ke Johor(diplomaku...) ke selangor (degreeku..) sekarang? tarrraaaaa di KL... oklah tu kan.. kire merantau lah tu..




Kehidupan aku kat cni? erm.. oklah... ramai kengkwan baru, housemate baru, 8 orang.. sumenye ade character dan tabiat masing2.. mungkin kepelbagaian itu yang akan mewarna kan kehidupan aku kat sini, untuk setahun akan datang.. itu lah kehidupan kan..


Sekarang ni aku dah keje (keje ke r? erm lebey kurang lah..) Lbh kurang on job training la.. best jugak kan so far lah.. utk yang akan dtg xtau lagi, tgu je lah post2 aku yang akan dtg, ntah manis ke pahit ke, suam2 kuku ke kan.. tgu je lah yeh.. nti aku kongsi ngn korang.. bukan pe yang baik jd teladan kan..


ni hanya gambar hiasan ok.. not mine!

Gaji? erm dah kuar dah... (tolong jgn suh open table ok..) bukan pe itulah permintaan kebanyakkan kwn2 ku sekang, bukan dekut ke ape ke, just ekonomi tak stabil lagi.. kepada mereka yang dah bekerje mesti paham kan, bulan tu nye gaji, hbis bayar hutang, itu lah, ini lah.. klw bulan ke 2 o ke3 tu, insyaallah..(maher zain yang ckp bukan aku.. heheh)


Tp best dapat belanje anak2 buah kesayangan aku makan, family, dpt bg mak ckit(untuk dpt berkat..penting tu..) blanje2 tok diri sendri ckit..hehhe..

Buat pengetahuan korang(kpd yang nak tau je lah..), ketika ini aku baru smp ke rumah sewa ku..nek moto.. saing ngan sorang housemate meerangkap mmber aku... 1st balik kg nek moto.. heheh.. Mak risau je.. hehhe.. lg2 td.. mne tak nye hujan xbehenti2 sejak pg smp mlm.. terpancar wajah kerisauan mak mase aku nak balik td.. but dunwori mak.. anakmu selamat..=)

Sekang lbh kurang 3.47 am.. pe lagi cha'a.. xreti2 nak tido.. esok kne bgun pagi kan.. (erm... bae..) dah lah tu penat r jari jemari aku ni.. ngee~(spe suh berblog kan..)



p/s: jom tido ngantuk lah..da....

No comments: