Jan 1, 2011

Hepi New Year 2011!!!!!

Assalamualaikum sume....

Today 1.1.11 kan.. wah dah masuk tahun baru lah.. Hepi New Year korang!!!n entry ni pon di post pada 1st day in 2011... tetibe semangat tahun baru kan...

Azam? erm... aduh malas r nak pk azam baru ni.. jap give me a second to think about that(just a second?, chaa, ko ingat ni ape nak pk sekejap je.. hahah) Biarlah kan.. So aku dah dapat jwapannya, nak tau? continue reading ok...

Azam 2011 aku adalah.............

-> wanna be a better person, learner,son, hamba Allah dan good fren...
-> have a good career..
-> nak kumpul duitttttt... utk ape? shhh... rahsia kerajaan langit ok..kerajaan langit?Oh tidak.. dosa dosa dosa.. ngee~~

Walaupon bunyi cm simple, tp kire ok lah, ade jugak azam kan.. ko ade? ke lg best? hahaah.. By the way, aku nak gtau yang aku kat umah bersama my family n anak2 buah permata hatiku.. yeaayy!! seronok bangat cume sedey ckit anak sorang anak buah aku ade kat hospital.. not well.. please doakan die sihat as soon as possible ok.. Insyaallah~~


Nota kaki: Ya Allah.. jadikan tahun 2011 ini, tahun yang lebih baik dr tahun2 sebelum nya untuk aku, family, kawan, umat islam seluruhnya dan Malaysia... =)

No comments: