Jul 20, 2009

Aku Letih+Penat..

Salam sume..

ape kabar? Baik? bagus2... Aku ni je kurang baik cikit.. Dari segi kesihatan ok je.. Alhamdulillah sihat..

firstly, aku rase camni sebab mungkin aku takde masa untuk diri aku sendiri, busy dengan mcm2 hal.. but it's ok kalau aku boleh manage mase dengan baik..

cume kdg2 aku letih dengan sikap2 manusia.. mungkin ini dinamakan pengalaman hidup dan salah satu cara untuk kite kenal dunia.. tapi aku rase yakin dan percaya (cm pnh dengar je ayat ni.. pinjam jap yeh, suke ayat ni..) kalau masing2 pandai menjaga hati yang lain, sure hidup ni jadi seronok kn. Hanya sebab mereka yang terlalu bersikap mementingkan diri sendri boleh mnyebabkan keseronok kan ini hilang.


tak suke2, tak suke2, tak suke2...

3 comments:

wandot said...

sabay yer sayang.. hidop ni kalu berhadapan dgn org baik hati ok jer.. tp yang berlakon baik tu masalahnyer...huhuhuhu..

i sayang u lebih..hehehe

Anonymous said...

amboi ad org lbh sygkan dia drpd kte.(insan terluka)

amirul_rafiq said...

hype! meletop!

warmest congratulations =)