Jul 5, 2009

PerMuLaAn SemEsTer bARu!!

kejap lg aku kne nak balik shah alam..

aku tak suke perasaan aku sekarang ni.. perasaan ape ntah.. yang pasti ade MALAS+TakNakBalikShahAlam+taksuke+TakNakTanggungBebanBaru+MalasKemasBaju..

eee tak suke r.... pastu ade kje lagi lg yang aku blom siap.. blom lagi pk kje yang sedang menanti..
Ape pon i wish a better semester for me next semester n sume akan berjalan lancar dan berharap Allah permudahkan urusan aku..

k r nak kemas2 barang.. Eee tak suke.. blom lg puas aku rase dok umah.. tak smp seminggu pon lagi.. wuah!! tp life must go on.. Inilah kehidupan! ok r da..

3 comments:

Anonymous said...

sabo,k...yang penting kt hepi...!!!!!!!!!hehe

ngengngok said...

sape je suke blek dlm keadaan byk keje x siap? bermalas malasan kt umah lg enak kn

Solly Salihah said...

jangan malas wahai cha'are!!!

malas kawan syaiton ok,
jangan mengalah cha'are boleh...

buerk!!!