Jul 9, 2009

Hidup.. hidup...

hidup ni memang sukar untuk diramalkan kan..
kadang2 lain yang yang kite rancang lain yang jadi.. kadang2 gembira, kadang2 duka, kadang2 penuh2 hilai tawa, kadang2 sepi seribu bahasa.. Kabhi Kushi Kabhi Gham...

hidup.. hidup..

Camtu jgak hidup aku, n sekang ni agak sepi ckit.. nape? sebab ade sesuatu yang berlaku bukan seperti biasa.. kenape bende ni harus terjadi? Adakah aku yang salah? mencampuri hak org lain? atau tak bijak mengatur kehidupan?

hidup..hidup...

bilalah ianye akan berakhir? insyaallah selepas sume sumenye kembali seperti biase, matahari akan senyum semula dalam hidup aku.. aku just berdoa dan berharap senyuman tu akan kekal bertahan.

but life must go on..

3 comments:

Zah... said...

mencampuri hak org lain??jeng..jeng..jeng...=) looks like something happen with you...

Anonymous said...

mencampury hak org len? what dats supposed to mean?

luckyS said...

erm.. it means nothing... i can't tell that to anyone.. just nak tu je yang dapat dikongsi.. bukan ape nti problm aku jd problm korang plak.. thanks for the respond..