Aug 4, 2011

Exam Oracle Java...

Assalamualaikum sume....

Hai sume.. Bersawang lagi blog aku ni kan.. Npe aku semakin "rajin" ni... Aish..... Sori ye kengkawan...

Ni nak cite ni, esok aku ade exam untuk dapatkan certification, spt yg dinyatakan kt atas tu.. Atas mne? La yang atas tu... Kt tajuk tu...

Perasaan? Erm gembira dan hurey hurey... Ish mestilah nebes... Harap2 lulus lah sbb ni target aku... Pagi td aku dah complete wat 290 soklan, so sekarang time to revision.. Ye awak, revise 290 soklan...

So ape lg tu? Xreti2 nak mule ke? Hehehe.. Ok2... Nak mule la ni... Ckit lagi... Wish me gudluck yeh... Insyaallah.. Oklah smp cni dulu k.... Bye....

P/s: Dalam bulan ramadhan ni sume ibadah kite berganda2 ganjaran nye... So, selamat berpuasa dan selamat kumpul saham akhirat k... :-))
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: