Dec 27, 2010

MimPi???

Assalamualaikum....


Ai sume.... entry kali pasal mimpi aku... Korang percaye dengan mimpi x? aku? ermm.. xtau lah.. tp menurut islam ada juga mimipi2 yang memberi alamat(petanda) kan..

Ni aku nak kongsi ngan korang pe yang aku mimpi mlm td... aku mimpi gigi aku patah.. banyak plak tu.. memang rase nak nangis lah kan.. bukan sebab sakit tp cm gigi ni goyang ckit, then tolak ngan lidah terus tercabut.. bukan 1 tp byk.. =(


huh, pastu aku bgun je, then terus bukak laptop, saje je cari tafsir mimpi menurut islam.. n cari lah tafsir mimpi untuk gigi patah.. korang tau ape alamatnye? tgk ni..

“Jika bermimpi gigi anda patah menandakan saudara anda akan mendapat

kemalangan atau mati”



Pergh, berdebar2 hati aku.. org terdekat? Ya Allah Panjangkan lah Umur org2 yang aku sayang Ya Allah~~ Mungkin ini mainan tido.. huh, tarik nafas, lepassss..


Nota kaki: Ok, now nak men game~~ huhuh.. lupekan sume itu wahai hati~~=) daaa...

2 comments:

Solly Salihah said...

Thing Fositive Saharuddin :)

luckyS said...

yezzzz... tq..=)