Dec 2, 2010

Disember dah tiba..

Assalamualaikum my frenssss.......

OMG dah bersawang blog aku ni.. sori, pejam celik pejam celik dah bulan 12 kan.. huh! semester ni di alam sangat2 tough.. u know y, because this is my final semester..

Macam2 dugaan yang aku tempuh semester ni.. dugaan nya plak bukan kepalang.. pepon dah sampai penghujung dah semester ni.. Alhamdulillah... now its time to wait for the result..

Final Year Project (FYP) pon telah aku sudah kan dengan kelam kabut nye, but siap jgak pada waktu yang ditetapkan.. tp biasalah klw dah wat dengan tergesa-gesa, manalah nak dapat yang terbaik kan..

Now, i'm attending for 3P programme.. aku amik Oracle 11g.. Insyaallah Allah akan permudahkan urusan kite kan.. k lah nti kite smbung k.. da...=)

2 comments:

Joe_Hans said...

PULUT! aku dah sem 2 degree!!!

luckyS said...

ajeng...

Wah cmne sekang? best tak kat cne? eh Kat mne? Melaka?(ahahha tetibe aku tlpe tp yang penting bukan kat borneo..)huhu..