Aug 25, 2009

4 Ramadhan..

Salam..

Ai sume, sihat? seronok pose? lagi seronok klw kite dapat isikan bulan ni dengan pelbagai aktiviti ilmiah dan kerohanian.. akan rase lebih tenang n seronok(...best je kan, hehe3)

Camne pose hari nie??

ermmmm... ok r jgak, cm yang aku cite aku cite sebelom ni r, aku bgun sahur.he3.. nak tahu menu aku? simple je, Coco Crunch, air milo dan sebungkus roti coklat.. wat alas perut je..

kls?

Kls aku plak mule 10.30 pg, tp tak tido pon dr sahur tu, so sebagai akibatnye, aku tersenggut2 mase kls Mandarin.. he3.. duibuqi laoshi!! tp aku blh concentrate jgak.. mata je lelap tp otak still bekerje(..iye ke camtu, takpe r ayat tu cover kan, terima je r..), n tengahari tu ade kje kne wat(..komitmen sebagai ajak untuk aktiviti persatuan...) agak penat sebab kne rush giler takut office tutup untuk lunch(..kpd mereka yang tak pose, untuk yang pose tutup untuk berehat, solat n wat ibadah2 len. so sweet ayat aku kan..bese r budak baik!)..

petang?

ha lps kls Mandarin tu aku memang tak tahan.. aku balik umah n tido sejam. pergh memang nyenyak giler (..aku rse bukan tido ditahap melampau di bulan Ramadhan kan..he3), then mandi n bersiap2 untuk ke fac untuk program Nur Ramadhan.. n berbuka, solat maghrib, isyak n terawih berjemaah.. Alhamdulillah..

pastu?

pastu? la pastu tu sekang ni r.. update blog smbil lipat bju yang telah diangkat dijemuran petang td.. now aku rase ngantok n penat.

k r. nak berehat.. da...

ha 1 lg, kan aku ade wat someone marah kan, n die dah maafkan aku.. xiexie ni!! Di bulan baik ni, jgn cepat marah n selalu r muhasabah diri.. k r da..

No comments: