Aug 13, 2009

H1N1??!!??

Assalamualaikum sume..

ha, setelah agak lame membisu, akhirnye tertulis plak post ni.. Agak serius jgak topic kali ni, H1N1. Setakat ni dah 51 orang yang telah terkorban bahana H1N1 nie..

huh!!
bukan mengeluh tapi risau bukan sahaja kepada diri sendri sahaja tp risau kat keluarga aku, anak2 buah aku, member2 aku dan semua org yang aku sayang. Aku berdoa agar kalian sihat sejahtera dah dijauhkan dr segala kesusahan dan kesulitan.. luv u all(..ikhlas tau..)..

Sekarang aku dah mula risau akan keadaan sekeliling aku berbeza dgn sebelum ni, aku rae cam takde ape2 pon.. tapi hr ni aku dah mule pkai Mask ke kelas.. rase best jgak pkai bende tu cume tak dapat bernafas seperti biase r..

Insyaallah aku akan pkai untuk hari2 berikutnye.. Mari bersame2 kite pkai Mask, untuk diri sendri jgak.. jgn nti dah terhantuk baru nak terngada.. Dan kepada mereka yang mempunyai symptom2 h1n1 tu jgan r pergi ke kelas, just rehat kat umah ok, aku pham korang nak blaja cume don't be selfish, jangan kerana untuk dri sendri, hbis rakan2 korang trut dijangkiti, smp bile nak selesai kn..

Ok r jgn lupe tau, MaRi KiTe MeMaKai Mask BeRaMai2!!!

nota kaki: Ya Allah lindungilah aku, keluargaku, guru2 ku, sahabat2 ku dan umat islam seluruhnya dari pelbagai jenis dan bencana alam... Amin...

No comments: